Pembaca Diary[s] Follow Izzati | Your Dashboard
Izzati Story




stress...!!!!
Wednesday 13 March 2013 | 03:44 | 0 comments
assalamualaikum...

Lama juga aku tak tengok blog aku nih...mcm2 dah jadi...Rosmah baca blog aku...??? betoi ka...???
huhu... cam pa gi...!!!

aku rasa tahun nie mmang aku stress habis2san...tahun nie aku SPM...sat ja kan...
dah besar dah aku nie...
tpi still mcm dulu...

tapi aku akan berjuang habis2an jugak....
harapan aku tahun nie nak jadi pelajar cemerlang....Amin...!!!!!
aku rasa seronok bila aku di sekolah....kalau dok rumah keja tidor ja aku nie...
aku ada kawan yang selalu buat aku gelak2...n cikgu yang banyak amek perhatian dari aku...
stress tapi bahagia...!!!! ohh ya...!!!! aku ada boyfriend yang aku selalu usya...

tapi sebab dia juga aku stress....!!!! aku teringin nak jumpa dengan kawan lama aku...
aku rindu Kharteeny....!!!!!
di mana kau...??? kenapa tak contact aku...???
(ayat terok)

apa-apa pun aku nak study sungguh2...nak straight A's....
doa kan aku tau...!!!! HANG....!!!!! YANG BACA BLOG AKU NIHH...!!!!
DOA OK...!!!!

daaaa......!!!!!

Older Post