Pembaca Diary[s] Follow Izzati | Your Dashboard
Izzati Story




♥ Tentang Dia ♥
Monday 11 June 2012 | 03:53 | 0 comments
:h::h::h: Assalamualaikum

Hey..lama aku xupdate...tapi aku nak update tentang seorang yg dah menyinari hidup aku...
you know...??? yes...my friend already know who own my heart...
ok...aku malas nak mention nama dia...
seriusly ramai kott yg nak tau tntang aku dgn dia...tau dak sbb apa...??
sbb dia :98:...

dah 2 tahun lebih aku ber'CINTA' dgn dia...(rasa nak muntah hijau pulak)
memang xsangka hbungan aku begitu lama...
dia lah paling lama yg mlekat dlm hidup aku...
mmang best couple dgn dia...
tp lumrah dlm prcintaan,, kalau xgaduh memang xsah lar...

alhamdulillah...xdak org ketiga lar stakat nie...
tp aku nie panas baran, cepat marah, suka cari gaduh, kuat jelez, kuat nangis, kuat ego....
smuanya larh...
aku tak perfect...no body perfect right...????:95:
cuma sejak2 nie dia dah bnyak berubah...
sentiasa sibuk...(bukan bleyh percaya sngat)

tapi aku still dgn perangai aku...tu yg mmbuat aku dgn dia tiap2 hari brgaduh...
tapi setiap kali gaduh, dia still nak pjuk aku...
tpi, ego aku kuat sngt...aku jual mahal then, trus mrajuk...
HAHAHA...aku mngharapkan dia trus pujuk aku...

wlaupon prangai aku mcm tu, dia still ucap I LOVE U kat aku...
even, aku tgh maki hamun dia....
dia terlalu perfect bgi aku...
dia ckp dia xkan tinggalkan aku....
aku xtau lar nak prcaya ka x...
lelaki kan...??? aku dah brpngalaman dgn llaki...
smua girls cm tu kan...
tp, aku dah brsedia untk menerima & berkecewa....

kalau dia sibuk sngt dgn kerja yg aku xberapa nak psti tu..aku dah ttap kan syarat..
satu jer syarat...dia mesti kena send mcg sebelum pkul 8...
kalau lebih walaupon sminit, mmang aku mnyebai habis lar...
perang dunia mula tercetus...
memang aku suka perbesarkan masalah...
tpi dia msih tahan dgn perangai aku...
(dia yg ckap)

tpi dlm 2 thun mstahilkan nak lpaskan cm tu saja...
aku syg dia...
aku xsnggup kehilangan dia...
dulu, time mula2 couple,,, memang bnyak org & kwn2 xsuka aku dgn dia..
aku prnah putus asa nak hadapi smua nie...
then,, dia ckap dia xkan tnggalkan aku...
aku akan teruskan hbungan aku...
dah lama kmudian,, fitnah2 semua dh xada...
semua org pon dh boleh terima hbngan kami...

actually,, satu sekolah tahu hbngan aku dgn dia sbb dia lar...
citer habis kat smua kwn2 dia...then, tersebar lah hbungan aku dgn dia...
aku ingt dia xsudi or malu nk citer tntang hbngan aku.....
tpi dia dah 'excited' bgtau semua kwn2 dia...
seriusly, aku bangga...

sampai skrang dh ok...sbnarnya bnyak lagi nk citer...
tapi ckup lah stakat nie...
memang bnyak halangan n kseronokkan antara kami...
pendek kata, kalau dah 2 thun xkan xbahagia kott...
of coz lar aku tgh bahagia...

LOVE HIM UNTIL I DIE...
:face19:

memang entry aku sentiasa bosankan....:face55:
sapa suruh hampa baca...???
gurau jer....!!


Older Post | Newer Post