Pembaca Diary[s] Follow Izzati | Your Dashboard
Izzati Story




xdak tajuk...
Thursday 3 May 2012 | 01:13 | 0 comments
Assalamualaikum...
hye...lama aku xbuka kmputer...lama xon9...lama xtwitter...lama xblogging...pendek kata lama larh...spanjang aku xberinternet nie aku rasa kosong...boring...mnyampah...pendek kata xdak keja larh....

kawan2 aku kata aku dh berubah....
aku makin rajin :131: (peqasan sat)
tp dah ada azam baru...huhuhu
nak dekat hujung tahun baru nk ada azam...:face18:
ya2...

tp aku masih rndu kt kwn2...betol larh kata sorang pelawat blog nie.."friends make your world colourful"
ya betol...seriusly...aku perlukan sseorg untuk luahkan prasaan....
BF..????:67::67:

dia mmang seorg yg mmahami...tp dia llaki...apa tau psai pmpuan...
ckp psai dia,,,mcm2 dgaan...akhirnya dh 2 thun brsama...
bahagia????
yer lar kott
sakit hati???
sakit sngt2...
org ketiga????
xde...
(mesti hmpa xphamkan????):d:

aku sorang ja yg paham....
aku xseceria dulu...
nak tau psai apa...??
aku nak kwn2 aku balik....!!!!!!:face73:
tau kah prasaan RINDU....????????

hahaha...merepek...
dah...aku dh kering idea...
nk caw...
:face46:

heyy...kalo rasa blog aku nie boring...just say boooo....!!!!!!!
:d::d::d::d::d::d::d::d::d::d:....!!!!!!!!!!


Older Post | Newer Post