Pembaca Diary[s] Follow Izzati | Your Dashboard
Izzati Story




Hurrayyy...!!!!!!
Thursday 24 May 2012 | 00:36 | 0 comments
:86:Assalamualaikum:86:

wahh...!!! hari nie 24/5/2012...hari last aku sklah...
lpas aku balek sklah,,aku trus on fb...ramai yg update psai cuti sklah...
bila aku buka blog,, pon ramai yg update psai cuti....
bila aku on twitter pon juga sama....
aku pon nk jga update psai nie...
yes...!!! aku mmang pulun...nak ngaku siap2...:25:

dua mnggu aku brtarung nyawa dgn mid-year exam...akhirnya hbis jga..
hilang lar sikit masalah nie...
tp timbul lg msalah...ULBS (ujian lisan):face48:
hurmmm...!!!! mnyampahh..!!!

aku xsuka hfal..hari rabu mnggu kedua kena ujian lisan...
aku xnak...!!!
alhamdulillah...!!! sepanjang aku exam nie,,, Allah dh prmudahkan kerja aku mnjwab exam..
xdak msalah mcm sblum nie...
skali imbas bca trus lekat dlm kpla hotak...!!!
:face46:
heyy...time cuti aku xtau nk buat apa2...mak aku ckp nk p Pulau Pngkor...
harap2 jadi lar...
boleyh lar aku hilangkan stress aku nie...
2 mnggu exam...nasib aku xgila...
kalo 2 mnggu 1 hari confirm ada yg xkena kt aku..

Ohh yaa...!!! aku ingat nk spend time dgn kwn2 aku yg lama xjumpa lar...
ingt nk ajak depa kuaq lar...:face66:
rindunya...ingt nk ajak si papa aku (galak..!!!)
aku rndu dia lar...
rindu nk plok dia...lama xplok dia....:face59:

aku snggup buat apa saja asalkan dia bleyh kuaq dgn aku...!!!!
I WANT YOU BABY...!!!!:face19:
dh genap 2 tahun dh...!!!
alahai...cpatnya masa brlalu...
ehh2...dh lari tajuk lar...!!!!!!

ada lagi nihh..nk citer lg....:131:
lesen...!!! ramai yg tny aku...mmang aku xtau nk jwb apa dh...
kalo nak kata xdpt g,, MALU NAK MNGAKU...
bila geng2 tu nk call aku sqoh test JPJ...???
xsbaq nk dpt P dah...
slgi aku xdpt P,, aku xleyh P mna2...:face60:
aku kena sabar jer lar...kwn2 aku dh dpt lesen dh...tp depa laki...
kalo aku dh dpt lesen,, maknanya aku pmpuan (girl) yg prtama yg dpt lesen dlm form 4...
kott cuti nie baqu depa nk hbaq kt aku....
apa2 pon...aku harap aku lulus...
AMIN....!!!!

akhir kata dari aku...AKU AKAN MANFAATKAN CUTI SEKOLAH NIE...!!!
dah lar...izinkan daku mngundur diri kerana meggi aku sdh kembang...!!!
kbye...tata..titi...tutu...
:59::60::61::62:

Older Post | Newer Post