Pembaca Diary[s] Follow Izzati | Your Dashboard
Izzati Story




My Love Forever
Thursday 2 February 2012 | 01:20 | 0 comments
:67::67:Heyy...aku nk citer kt korang... aku already taken by Mr.Capital A...
sedar xsedar dh dua thon kami couple...tp dlm 2 thon tu mcm2 jadi
:face29: tp aku tbah :face18: (yelar tu) apa pon bg aku dia lbih bnyak seronok dari buad aku sedih...
dia 1 dlm 1000 ekk 1000 dlm 1 (konfius sdah ):face24:
dia lar kkasih aku yg trakhir... aku xkan sia2kan smua nie...
dia dh bnyk buad aku ktawa (:11:),,syg (:9:),,tnsion (:13:) dan sedih (:6:)...opss nangis(:face59:)

tp dia dh buadd aku gmbira...walaupon kami slalu gadoh :face32: tp bkn gadoh truk...
5 minit ok lar...

sumpahh...aku syg dia sngt2...aku xsnggup khilangan dia...ada org yg pkiaq negatif psai aku...tp aku xnak dgaq...aku prcayakan dia ja...lgpon dia dh jnji xkann tnggaikan aq...xckup dgn tu...????
dia dh brsumpahh...:face58:...mybe dgn cara tu aku prcaya dia 99.99%...

dhh...aku ponn dh kebas tgn nk taip nie...jari dh bngkak...
last word :: dia lah sgala2nya bg aku...he very sweet,,cute,,hnsome,,funny...:17:
wait..wait...aku rasa xcukup pnjang lar...lagu pon xhbis lg...:face39:

anyway,,,aku xsuka org ketiga dlm hbngan...tp aku slalu mgalah...kali nie...kalo ada org ketiga,,aku xkan lpaskan :face16:...aku akn brjuang hbis-habisan...kcuali kalo dia mmang nk kan seseorng...org ckp bunga bkn sekuntum...kmbang sekor...tp,,bg aku ssah nk dpt pngganti...tmbah2 nk jmpa org mcm dia...lg susah...

dia caring,,sabar,,suka pujuk (tu pon kena suruh) dia sweet...
romantik...tp llaki dgn kwn mybe depa lebihkan kwn dqi gf :face62:...aku dh fed up nk hbaq kt dia...
apa2 pon,,,asalkan aku n dia bhagia...hope kami dpt kekalkan smua nie...:n:
GIVE ME YOUR HEART :67:...

:face53: aku dh mgarut nie...!!!

Older Post | Newer Post