Pembaca Diary[s] Follow Izzati | Your Dashboard
Izzati Story




My Future
Monday 6 February 2012 | 02:51 | 0 comments


Assalamualaikum....

Dah 2 bulan aku sklah tp aku masih xsdar...Tp skrang ::
Aku baru sedar,,aku dh form 4..:face31:
Aku baru sedar,, thun dpan SPM...:face33:
Aku baru sedar,, aku bkan bdk mnengah rndah lg...:face53:
Aku baru sedar,,aku kena rajin buat hmework...:face13:
Aku baru sedar,, aku kna ada cita2...:face28:
Aku baru sedar,, masa depan aku bkn dgn mnjwab soalan "TEMBAK"..:face41:
Aku baru sedar,, aku xboleyh on9 selalu...:face63: (ohh tidak)

skrang nie,,ayh aku dh kuatkuasakn undang2 rmah,,aku hnya boleyh on9 sejam sehari saja...
(lebih baik dari xbleyh on9 lnsung)
tp aku xkesah...sorry to say...
ayh n mak aku slalu sibuk...aku cuma bleyh curi2 on9 jer...
kejamnya aku...:face59:
tp apa yg mak aku buat tu smua kna mngena dgn masa dpn aku...
aku kna rajin...terutamanya skali rajin buat hmework..
aku dh xlarat asyik kna rotan ja dgn ckgu...
maybe mulai hari ini aku kna ubah pqangan aku...
HUH..!!!!:face11:
semangat baru...
dont distrub me...

: ini smua xdk kna mngena dgn cinta :
I'm happy with capital A...:face2:
org cakap study dulu baru brcnta..
tp bg aku sbb dia aku smangat nk p sklah...tp mmang sbb nk tgk dia pon...
tp2..sambil mnyelam minum air...:face71:

sekian,terima kasih..:face42:

Older Post | Newer Post